سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صادق احمدی

حوزه/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: امروز در هر زمینه ای که مشکل پیدا می کنیم جایی است که به حرف ولیّ خود توجه نکردیم و آنچه امام راحل در زمان جنگ و سایر دوران ها پیش بینی کردند رخ داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در بیرجند، اظهار داشت: راه حل رفع مشکلات توجه به سخنان مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اگر مسئولان هم مانند مردم گوش به فرمان بیانات ایشان باشند همه مشکلات کشور رفع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در خصوص راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: مردم  در این روز حماسه آفریدند و نشان دادند با وجود گرانی، تورم و مشکلات معیشتی به آرمان های انقلاب و اصول دین خود پایبند هستند.

صادق احمدی با بیان اینکه هر جا که دشمنان برای ما مشکل ایجاد کردند به این دلیل بوده است که مسئولان به رهنمودهای امام و رهبری توجه نکردند، گفت: هرجا پیشرفت حاصل شد بخاطر عملیاتی شدن فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

وی مهمترین وظیفه مردم را حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب دانست و افزود: تکلیف ما این است که به شایعه های دشمن توجه نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند عنوان کرد: اگر ما عزت، امنیت و استقلال داریم و این امید در جامعه ما با وجود همه مشکلات وجود دارد تبعیت از امام، رهبر و ولی، نخستین وظیفه و تکلیف ما براساس نص صریح وصیت شهدا است.

صادق احمدی تاکید کرد: امروز در هر زمینه ای که مشکل پیدا می کنیم جایی است که به حرف ولی خود توجه نکردیم و آنچه امام راحل در زمان جنگ و سایر دوران ها پیش بینی کردند رخ داد.

وی با اشاره به سخنان روز قبل مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان گفت: رهبری به بزرگداشت نام و یاد شهدا تاکید کردند و به وضعیت بد استکبار جهانی اشاره کردند؛ اما متاسفانه گاهی در فضای مجازی که ابزارش در دست دشمن است به شکلی در جامعه القا می شود که گویی همه چیز تمام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند یادآور شد: در دوران نورانی و پرجاذبه دفاع مقدس جوانانی به عرصه نبرد وارد شدند که به گفته امام راحل راه صد ساله را یک شبه سپری کردند و مسیر طولانی و پرمخاطره عارفان را یکباره پیمودند.

صادق احمدی اضافه کرد: بزرگان به ما آموختند که تا می توانیم از تجربه دیگران و نیز در این فرصت کوتاه عمر و زندگی دنیوی از تجربه معنوی عالمان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: به فرموده امام راحل اگر وصیت شهیدان را بخوانیم مثل این است که 50 سال عبادت کردیم و گویی شهیدان برای شرایط امروز با ما سخن گفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خاطرنشان کرد: خیلی ها تصور می کنند که چون گرفتار هستیم یعنی از خدا دوریم اما شهدا ثابت می کنند چون از خدا دوریم گرفتاریم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha