سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مسؤولان همه توان خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به کار گیرند، گفت: به طور حتم عمل به مطالبات رهبری موجب رشد و تعالی کشور درعرصه های مختلف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ساری به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را چراغی روشن برای پیشرفت کشور دانست.

وی با تأکید براین که مسؤولان همه توان خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این بیانیه به کار گیرند، افزود: به طور حتم عمل به مطالبات رهبری موجب رشد و تعالی کشور درعرصه های مختلف خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت اصلاح نواقض و عیوت موجود در کشور تأکید کرد و گفت: مهم ترین راه پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اصلاح نواقص و بهره گیری از توان و ظرفیت بالای نسل جوان در عرصه های مدیریتی و حاکمیتی است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و با بیان این که ایشان بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی است، افزود: سیره عملی آن حضرت باید در همه بخش های جامعه اسلامی نهادینه و گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید از سیره عملی آن حضرت در تربیت فرزندان بیشتر بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: اگر خانواده ها به دنبال پرورش فرزندانی با تقوا، مؤمن و انقلابی هستند باید از سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندان خود بهره گیرند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز زن در جامعه اسلامی در بالاترین سطح ممکن از ارزش و احترام قرار دارد، گفت: این در حالی است که به دلیل نگاه نادرست به زن در جوامع غربی، شاهد تزلزل حداکثری جایگاه زنان هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز زن در جوامع غربی به کالایی برای تجارت تبدیل شده، ادامه داد: اما اسلام با تأکید بر عفاف و حجاب به زن ارزش و احترام بالایی داده است.

امام جمعه ساری بر ضرورت رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز یکی از اهداف و برنامه های دشمنان علیه دین و انقلاب، تضعیف جایگاه عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به جایگاه متزلزل خانواده در جوامع غربی اشاره کرد و افزود: متأسفانه به دلیل نگاه نادرست غرب به زن، امروز شاهد سست شدن بنیان خانواده در این کشورها هستیم.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود به مواضع اروپایی ها در موضوع برجام اشاره کرد و با بیان این که مسئولان کشور باید مراقب بدعهدی های اروپایی ها باشند، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به اروپایی ها هشدارهای لازم را دادند که باید مورد توجه قرار داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha