سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور در جمع طلاب

حوزه/ امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه وضعیت کنونی اقتصاد و معیشت مردم ناشی از ضعف مدیریت و عدم نظارت بر بازار و قیمت هاست، گفت: اگر مسئولین به برنامه راهگشای اقتصاد مقاومتی در عمل پایبند بودند شاهد وضعیت نابسامان کار و تولید و معیشت مردم نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، با تمسک به سوره مبارکه توبه، آیه ۳۳ می فرماید: «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ؛ اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.»، گفت: سرگذشت انبیاء(ع) و ائمه(ع) که وظیفه ای جز ارشاد و هدایت مردم نداشتند مملو از برتری اراده خدا بر طواغیت و حاکمان ظالم بوده است.

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) در اوج اقتدار و خفقان فرعون پهلوی که مورد حمایت کفر جهانی بود، ندای ظلم ستیزی برآورد، افزود: در انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) اراده خداوند بر اراده استکبار و همه ایادی شیطان پیروز شد .

وی در ادامه پیشرفت های همه جانبه دانشمندان ایرانی در ظرف 40 سال گذشته را از برکات نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: می گویند این پیشرفت ها مهم نبوده چون جاهای دیگر هم پیشرفت داشته، آیا وقتی به عنوان نمونه در پیوند کبد در دنیا اول شدیم، یک چیز عادی حساب می شود؟

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه دشمنان گفتند: تابستان داغ ۹۷ پایان جمهوری اسلامی است اما شما دیدید پاییز وزمستان هم رفت وجمهوری اسلامی پاینده تر شد، ابراز داشت: پیشرفت خیره کننده و غیر قابل مقایسه ایران اسلامی با قبل از انقلاب و قطع دست دزدان بین المللی علت هوچی گری های جهان استکبار می باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در شناخت ملت ایران در طول 40 سال گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی دچار اشتباه محاسباتی شد، گفت: دشمنان ما خیال می کنند مردم ایران هم شهروندان اروپا و آمریکا هستند که به کشور و وطن خودشان تعصب وغیرت نداشته باشند .

امام جمعه کنگاور با تاکید بر اینکه دشمن تمام همت خود را به کار گرفته تا مردم مومن و انقلابی را از نظام اسلامی رویگردان نماید، ادامه داد: امروز حساسیت دفاع از انقلاب از هرزمانی بیشتر است.   

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند: در جنگ فرزند عاشورا و در تحریم فرزند رمضانیم، اضافه کرد: روزهای جنگ اقتصادی گرچه فشار شدیدی بر روی محرومین است، اما به فضل خداوند در کنار هر سختی آسانی هم خواهد رسید.

 وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی اقتصاد و معیشت مردم ناشی از ضعف مدیریت و عدم نظارت بر بازار و قیمت هاست، گفت: اگر مسئولین به برنامه راهگشای اقتصاد مقاومتی در عمل پایبند بودند شاهد وضعیت نابسامان کار و تولید و معیشت مردم نبودیم.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه چه در زمان حیات با برکت حضرت امام(ره) و هم اکنون؛ هر جا به فرمایشات ولایت عمل کردیم موفق شدیم، گفت: رمز موفقیت مدیران جامعه اسلامی در اجرای منویات و اسناد راهبردی مورد تایید ولایت است.

وی با توصیه به طلاب جوان با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم بیشترین مذمت مربوط به ناسپاسی و قدر نشناسی نعمات الهی است، بیان داشت: نباید فراموش کنیم که با چه خون دلهایی انقلاب عزیزمان را به ۴۰سالگی رساندیم .

حجت الاسلام لروند در پایان اظهار کرد: سر افرازی امت اسلامی ایران تا زمانی که گوش به فرمان ولیّ امر باشیم که در برابر کید دشمنان ذلیل نخواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha