شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 481754
۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
هفت گفتار

حوزه/ در آستانه آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و با هدف نشر تئوریک اندیشه های انقلابی و تبیین نگاهی نو به نشاط انقلابی و درجهت نیل به اهداف متعالی حکمرانی خوب و توجه ویژه به مردمسالاری دینی، کتاب "هفت گفتار پیرامون انقلاب اسلامی" توسط اندیشکده مطالعات راهبرادی کریمه و با همکاری انتشارات کتاب نما منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در آستانه آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، و با هدف نشر تئوریک اندیشه های انقلابی و  تبیین نگاهی نو به نشاط انقلابی و درجهت نیل به اهداف متعالی حکمرانی خوب و توجه ویژه به مردمسالاری دینی، کتاب "هفت گفتار پیرامون انقلاب اسلامی" نوشته دکتر مجتبی اشرافی و دکتر مرتضی اشرافی توسط اندیشکده مطالعات راهبرادی کریمه و با همکاری انتشارات کتاب نما  با تیراژ یک هزار نسخه منتشر شد.

در این کتاب نویسندگان بیان می دارند که رابطه میان ملت و حاکمیت چه زمانی در حالت مطلوب خود قرار دارد و چگونه می توان این رابطه مطلوب را حفظ و از تداوم و ثبات به تعالی و پیشرفت رسید. 

کتاب "هفت گفتار پیرامون انقلاب اسلامی" در قالب هفت گفتاربه بررسی رابطه متقابل ملت و حاکمیت در ایران می پردازد. 
در گفتار اول انقلاب و مفهوم شناسی مؤلفه های انتقال قدرت مورد بررسی قرارگرفته است. 
گفتارهای دوم و سوم  به بیان ریشه های تاریخ سیاسی و اجتماعی شکل گیری انقلاب اسلامی اختصاص یافته و گفتار چهارم به نظریه های مختلف در باب انقلاب اسلامی پرداخته است. 
گفتار پنجم به عنوان محوری ترین گفتار کتاب، نظریه مجتبی اشرافی و مرتضی اشرافی و مدل ششگانه تحول انقلاب اسلامی (مدل نشاط انقلابی) را مورد بررسی قرار داده است. 
گفتار ششم به گفتمان انقلاب اسلامی با تأکید بر تحول گفتمان توسعه در جمهوری اسلامی و گفتار هفتم به بررسی دست آورد های انقلاب اسلامی بر مبنای نظریه سیستم ها و آینده پژوهی انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.
️علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به قم، مجتمع ناشران، طبقه چهارم، واحد 401 مراجعه نموده و یا از طریق ایمیل  ketabnema@gmail.com  و یا تماس با شماره تلفن 09128530854 ، نسبت به دریافت کتاب مذکور اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha