جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بازاریان که یکی از ستون های انقلاب بوده و هستند باید وارد میدان شوند و به معنای واقعی اقتصادی مقاومتی را در کشور اجرایی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب استان کردستان، اظهار داشت: در طول این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همه شاهد بدعهدی ها، توطئه ها، تحریم ها و... دشمنان این نظام و ملت بوده و هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه این تهدیدات تاثیری بر مواضع انقلابی ملت ایران نخواهد داشت، گفت: باید گفت که اشتباه است که بگوییم تمام مشکلات اقتصادی معلول ونتیجه تحریم های یکجانبه دشمنان است، بلکه بخش اعظمی از آن متعلق به نبود نظارت در بازار و البته بی انصافی عده قلیلی از بازاریان است.

این استاد حوزوی افزود: امروز بازاریان که یکی از ستون های انقلاب بوده و هستند باید وارد میدان شوند و به معنای واقعی اقتصادی مقاومتی را در کشور اجرایی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: از مسئولان دولتی هم درخواست داریم که نظارت ها و سختگیری های خود را در بازار بیشتر از پیش کنند و با متخلفان اقتصادی برابر مر قانون برخورد نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شما طلاب و روحانیون بودید که ستون های رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به لرزه درآوردید، رژیمی که خود را ژاندارم منطقه می دانست.

وی تصریح کرد: بنابراین قدرت و پتانسیل روحانیت در جامعه اسلامی ـ ایرانی بسیار بالاست و باید از امتیاز به سود اقتدار نظام و ارتقا سطح زندگی مردم استفاده کنیم.

این استاد حوزوی بیان داشت: تاریخ این سرزمین نشان داده است که هرگز روحانی از مردم جدا نبوده است و همین امر باعث خنثی شدن توطئه های بیشمار دشمنان تاکنون بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: با این وجود چند ماهی است که رسانه های بیگانه به شدت در حال تخریب و جنگ روانی علیه نظام و ملت ایران هستند و با دادن آمارهای دروغین به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه سالانه میلیاردها دلار برای ایجاد شکاف در کشور توسط دشمنان هزینه می شود، بیان کرد: هزینه های میلیارد دلاری دشمنان جمهوری اسلامی به نوعی نشان دهنده ترس آنان از اقتدار این نظام می باشد، لذا برای توقیف این امر دست به هر کاری می زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha