جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجموعه آنونس «معبری به آسمان»

حوزه/ مجموعه آنونس «معبری به آسمان» کاری از طلاب گروه رسانه‌ای صف، همزمان با ایام راهیان‌نور، از سیمای ملی پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از پخش دوباره مجموعه آنونس «معبری به آسمان» در سیمای ملی خبرداد و اظهار داشت: مجموعه آنونس کوتاه «معبری به آسمان» پیرامون معرفی مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که توسط شبکه‌ رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده و قرار است از سیمای ملی پخش گردد.

وی با بیان اینکه هدف از تولید این مجموعه آنونس، معرفی مناطق عملیاتی جنوب است، گفت: در این مجموعه‌ تصویری، مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، فکه، طلاییه، اروند، دوکوهه، بستان، دهلاویه، کانال کمیل، نهر خَین، فتح‌المبین و ... معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام امینی موحد، با بیان اینکه توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب، یکی از خطوط اصلی مجموعه رسانه‌ای صف، است، گفت: در مجموعه آنونس «معبری به آسمان» همچنین از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اردوهای راهیان نور استفاده شده است.

وی در پایان گفت: مجموعه آنونس «معبری به آسمان» همزمان با اردوی کاروان‌های راهیان نور، در 20 قسمت یک دقیقه‌ای تولید شده و در ایام نوروز از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha