سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حضور برادران اهل سنت در راهیان نور

حوزه/ ماموستا عبدالکریم محمدی، گفت: راهیان نور محبت و برادری اهل تشیع و اهل تسنن را بیشتر کرده و نقشه دشمن جهت برهم زدن وحدت اسلامی را ناکام گذاشته است.

ماموستا عبدالکریم محمدی، از زائران منطقه عملیاتی کربلای ۵، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اظهارداشت: جوانان عزیز ما در اوایل انقلاب از جوانی و راحتی خود گذشته و برای پاسداری از مرزهای ایران اسلامی روانه جبهه‌های حق علیه باطل شدند و جوان مردانه جان‌فشانی کردند.

وی استقبال گسترده جوانان از مناطق عملیاتی را نشان‌دهنده معرفت آن‌ها نسبت به شهدا دانست و تصریح کرد: جوانان ما از خود گذشتگی شهدا را با حضور در مناطق عملیاتی دیده و به همین دلیل خود را مدیون آنان می‌دانند که هرساله با حضور در مناطق عملیاتی جنوب، تجدید بیعتی با آرمان مقدس شهدا انجام می‌دهند.

ماموستا محمدی، با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی در منطقه بسیار ارزشمند و غرورآفرین است، گفت: این امنیت را مدیون فداکاری جوانانی هستیم که خود را به خطر انداخته‌اند تا امروز امنیت مردم ایران موردتوجه جهانیان باشد.

وی، با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت بابرکت برای مردم ایران است، اظهارداشت: از وقتی‌که این حرکت عظیم و فرهنگی راهیان نور قوت گرفته و در دو بازه زمانی تابستان در کردستان و بهار در خوزستان برپا شده است، برکت‌های ویژه‌ای برای مردم هر دو استان داشته است.

ماموستا محمدی، در پایان گفت: راهیان نور محبت و برادری اهل تشیع و اهل تسنن را بیشتر کرده و نقشه دشمن جهت برهم زدن وحدت اسلامی را ناکام گذاشته است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha