جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس، فضای مجازی را وسیله ای برای تلف شدن عمر دانست و گفت: فضای مجازی به نحو مطلوبی می تواند سرمایه عمر را از انسان بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام احمد عابدی، ظهر امروز در افتتاحیه طرح «میثاق طلبگی دو» که در مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه دوران میثاق طلبگی فعالیتی بسیار شایسته و ارزنده است که در جهت تثبیت منویات حوزه شکل گرفته، اظهار داشت: خداوند سرمایه ای به طلاب و روحانیون داده است که باید به جای خود از آن استفاده کرد و آن چیزی جز وقت یا همان عمر انسان نیست.

وی با بیان اینکه در روز قیامت از عمر انسان که در چه راهی صرف شده است سؤال می کنند، افزود: نباید این سرمایه عظیم را تلف کرد چراکه عمر ثروتی گرانبها است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با طرح این سؤال که چرا به وقت عمر می گویند، خاطرنشان کرد: زمان را عمر نامیده اند، چراکه باید از آن استفاده کنیم و دائما به تکامل خود بیفزاییم.

وی تاکید بر اینکه تکامل را ادامه دهیم تا خلیفه الله شویم، عنوان کرد: خداوند انسان را نیافریده تا که پزشک و یا ورزشکار شود، البته این امور لازمه زندگی است، اما برای این آفریده شده ایم که خلیفه الله شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی، فضای مجازی را وسیله ای برای تلف شدن عمر دانست و ابراز کرد: فضای مجازی به نحو مطلوبی می تواند سرمایه عمر را از انسان بگیرد، لذا طلاب نباید عمر خود را تلف کنند.

وی در پایان با بیان اینکه باید به تناسب زمان از عمر خود استفاده کنیم، اضافه کرد: تمام کارهایی که انجام می دهیم باید برای خداوند باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha