سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سپاه پاسداران

حوزه/ امام جمعه کازرون گفت: اگر آمریکا بخواهد به مصوبه خود پیرامون تروریست قلمداد کردن سپاه عمل کند خطراتی آنان را تهدید خواهد کرد و نظام مقدس اسلامی برای امنیت خود با کسی تعارفی ندارد.

حجت الاسلام محمد خرسند در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به خطای راهبردی آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، اظهار داشت: این عمل بیش از این اینکه نشانه قدرت باشد نشانه ضعف و ندانم کاری دستگاه حاکم بر آمریکاست.

وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی آمریکا رکیک ترین رکن در یک دستگاه تصمیم گیرنده که عقل است را از دست داده است، چرا که وارد بازی خطرناکی شده اند، افزود: این عمل قطعا به ضرر آنان تمام خواهدن شد.

امام جمعه کازرون، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی مردمی دانست که در تارو پود کشور و مردم حضور دارد، تصریح کرد: سپاه یک نهاد صرف نظامی نیست، اینکه نهاد مردمی کشوری را که در قانون اساسی وظایف آن تعریف شده و در عرصه خدمات رسانی تلاش می کند، جزو لیست تروریستی قرار داد، نشانه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف است.

وی با بیان اینکه قطعا آمریکایی ها از این تصمیم خود پشیمان خواهند شد، خاطرنشان کرد: اگر سپاه جزو تروریست ها است آمریکا که خود داعش را به وجود آورده، باید در چه لیستی قرار گیرد، شورای عالی امنیت ملی نیز در مقابل این عمل ارتش آمریکا را تروریست دانست و با این عمل تمام پایگاه های نظامی آمریکا در کشور های منطقه جزو تروریست ها به شمار می روند و این اهداف نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام خرسند ادامه داد: اگر آمریکا بخواهد به مصوبه خود پیرامون تروریست قلمداد کردن سپاه عمل کند خطراتی آنان را تهدید خواهد کرد و نظام مقدس اسلامی برای امنیت خود با کسی تعارفی ندارد.

وی بیان کرد: هر کسی از خطوط قرمز نظام مقدس اسلامی از جمله آمریکا، مرتجعین منطقه و گروه های تروریستی عبور کنند تو دهنی خواهند خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha