سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه علميه حضرت نرجس(س) ساري؛ كمك به سيل زدگان

حوزه/ پیشنمازی با تاکید بر تسریع کمک ها به مناطق سیل زده از سوی طلاب، مردم و مسئولان، تصریح کرد: مداومت در کمک به سیل زدگان، توفیقي است که نصیب هر شخصی نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، زهرا سادات پیشنمازی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) ساری با اشاره به سیل اخیر که در برخی از استان های کشور خسارات فراوانی را وارد کرده است، ضمن همدردی با این هموطنان بیان کرد: باران از نعمت های الهی برای زمین خشکسال است، اما هنگامی که از حد اعتدال بگذرد، دیگر نعمت نیست بلکه بلا و نقمت است.

وی با اشاره به آیه "مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» تصریح کرد: کمک به همنوع در همه حال به خصوص در حوادث و بلایا جزو بیّنات دین ما است؛ یعنى اسلام از همه انسانها خواسته است که نسبت به خود، نزدیکان، جامعه‌ و بشریّت احساس مسئولیت کنند..

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساري گفت: با توجه به این که متاسفانه23  استان درگیر بحران سیل زدگی شده است؛ این مسئله بدون همکاری مردمی قابل حل نبوده و نیاز به حضور مستمر و مداوم مسئولین و مردم را دارد؛ لذا از کلیه خواهران طلبه درخواست کردیم که یاریگر  ما در این مسئله کمک به هموطنانمان باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: خداوند در آیه92 سوره آل عمران به مومنان اعلام می کند که آنجه را که برای خود می پسندید برای دیگران نیز بپسندید و آنچه را که خود دوست دارید، انفاق کنید؛ مبادا لباس کهنه و غذای تاریخ گذشته یا آنچه دور ریختنی است بدهید.

پیشنمازی ضمن تاکید بر تسریع کمک ها به مناطق سیل زده از سوی طلاب، مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: مداومت در کمک به سیل زدگان، توفیقي است که نصیب هر شخصی نمی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی مردم مسئولیت پذیر ایران، تمام نیازمندیهای جنگ زدگان را صمیمانه تامین کردند؛ امروز هم یکی باید پای کار آمده و ماهانه مبلغی را ثابت معین کرده و از سیل زدگان حمایت لازم را داشته باشند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha