سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خوانسار

حوزه/ استاد حوزه گفت: اکثر گناهان ما بر اثر طرز تفکر یا تعصبات غلطی که داریم و آداب و رسوم غلط در زمینه های مختلف و نادیده گرفتن حق رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مراسم جشن اعیاد شعبانیه با سخنرانی خانم ناصری استاد حوزه با موضوع «امام زمان رحمت واسعه الهی» با حضور طلاب، اساتید و کارکنان در مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت سلام الله علیها شهرستان خوانسار برگزار شد.

ناصری اظهار کرد: خداوند متعال در شب معراج پیامبر اکرم(ص) را با لقب "ابالقاسم" خطاب قرار داد، چرا که ایشان رحمت خداوند بر روی زمین اند و رحمت بی کران خداوند را در دنیا و قیامت تقسیم می کنند همان رحمتی که خداوند بخش عظیمی از آن را در وجود ائمه اطهار علیهم السلام قرار داده است.

وی افزود: امام زمان(عج) رحمت واسعه الهی و واسطه فیض رسانی به بندگان هستند و در زیارات مختلفی از جمله زیارت آل یاسین به این ویژگی امام عصر(عج) اشاره شده است و ایشان به شیعیان خود توصیه نموده اند که اگر خواستید ما را زیارت کنید و به ما سلام دهید زیارت آل یاسین را بخوانید.  

ناصری ابراز داشت: یکی از وظایف ما در دوره غیبت امام عصر(عج) انتظار فرج و مهیا کردن شرایط ظهور امام زمان(عج) می باشد با دعا کردن، انجام عمل صالح و دوری کردن از گناه.

استاد حوزه یادآور شد: اکثر گناهان ما بر اثر طرز تفکر یا تعصبات غلطی که داریم و آداب و رسوم غلط در زمینه های مختلف و نادیده گرفتن حق رخ می دهد و فطرت ما را ناپاک می کند و باعث می شود آن گونه که باید در زندگی درست عمل نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha