یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مجالس و روضه های امام حسین (ع) باید با قرآن عجین باشد و احکام شرعی در این محافل بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی، صبح امروز با حضور در ویژه برنامه «نغمه عشاق» صدا وسیمای مرکز قزوین، گفت: ماه محرم سرمایه بزرگ اجتماعی و سیاسی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین به برگزاری مجالس عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در حسینیه ها و امامزادگان اشاره و بیان کرد: مداحان فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر را ترویج دهند و از خرافه گویی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مجالس و روضه های امام حسین (ع) باید با قرآن عجین باشد و احکام شرعی در این محافل بیان شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، با اشاره به برنامه های روز تاسوعا وعاشورا، اظهار کرد: در روز تاسوعا علاوه بر اینکه اجتماع بزرگ عزاداران حسینی برگزار می شود، اقامه نماز هم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار کرد: به تمام مسئولین هیئت های مذهبی و روحانیون اطلاع رسانی شده  که در روز عاشورا اقامه نماز ظهر را  در اولویت جدی برنامه های خود قرار دهند.

وی همچنین به نقش مهم رسانه ملی در به تصویر کشیدن برنامه های عزاداری مساجد و امام زادگان اشاره کرد و گفت: امسال هم شبکه های سراسری و شبکه استانی با یک برنامه ریزی منظم به میدان آمده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha