سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مسئولین در خرید و فروش محصولات کشاورزان تدابیر لازم را مد نظر قرار دهند تا محصولات کشاورزان روی دست آن‌ها نماند و دلال‌ها به اندک میوه‌جات را از کشاورزان نخرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، تنها راه نجات امت را ترس از خدای متعال دانست و اظهار داشت: به یاد قیامت بودن روح خدا ترسی را در انسان نهادینه می‌کند و زخراف دنیا انسان را از یاد مرگ باز می‌دارد.

وی گفت: زبارت اربعین هم از لحاظ کمی و هم کیفی از سال‌های گذشته باید پر شورتر باشد.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: مسئولین در خرید و فروش محصولات کشاورزان تدابیر لازم را مد نظر قرار دهند تا محصولات کشاورزان روی دست آن‌ها نماند و دلال‌ها به اندک میوه‌جات را از کشاورزان نخرند.

وی با اشاره به اینکه برخی ادارات و کارخانه‌ها حقوق کارمندان و کارگران خود را ماه‌ها است که پرداخت نکرده‌اند اظهار داشت: در جمهوری اسلامی مدیران باید حقوق زیر دستان را قبل از حقوق خود پرداخت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذزبایجان‌غربی توجه به بیانات رهبری را برای همه مردم و مسئولین لازم و ضروری دانست و گفت: توکل به خدای متعال، استفاده از جوانان، عدم اعتماد به دشمن، انسجام و وحدت ملی و حمایت از تولید داخلی از جمله مطالبی بود که در دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان خبرگان رهبری مورد تاکید معظم له بود و لازم است همه مردم و مسئولین بیانات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی افزود: پیروزی‌های چهل ساله کشور در ذیل توجه و عنایات خدای متعال بوده و کسی حق ندارد مؤفقیت چهل ساله کشور را به سود خود مصادره کند و وعده الهی صادق است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی کار جهادی و رعایت تقوا را دومین سفارش مقام معظم رهبری عنوان کرد و اضافه کرد: اگر انسان دارای تقوا باشد خدای متعال مشکلات را حل می‌کند و در روایات وارد شده است که اگر همه عالم انسان را در تنگنا قرار دهد و انسان تقوا پیشه کند، خدای متعال این انسان را از سختی‌ها نجات می‌دهد و اگر مسئولین با تقوا در صدد حل مشکلات مردم باشند خدای متعال مشکلات را حل می‌کند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب سپردن مسئولیت به انقلابیون رو مورد تاکید قرار داده است و در انتخاب مدیران انقلابی بودن و داشتن اعتقاد به انقلاب باید در اولویت باشد و این دستور صریح رهبری است و هر کس از این مسئله سر باز زند روز قیامت پاسخگو خواهد بود.

خطیب نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: سران کشورهای اروپایی با رییس جمهور عکس یادگاری می‌اندازند اما وقتی جدا می‌شوند علیه ایران توطئه کرده و بیانیه صادر می‌کنند و چنین کشورهایی قابل اعتماد نیستند و این‌ها با دست بیعت می‌کنند و بلافاصله در عمل آن را نقض می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha