پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
1

حوزه/ جنایات هولناک صهیونیست ها موجب رسوایی و انزوای آنها و تنفر ملت ها و دانشجویان جهان از آمریکا و دیگر حامیانشان شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر آیت پیمان در جلسه شورای تخصصی ارتباطات بین الملل مجمع جهانی شیعه شناسی گفت: در این روزها جنایات هولناک و سبعانه صهیونیست‌ها موجب رسوایی و انزوای آنها و هوادارانشان در تمامی دنیا شده است و بدین خاطر دنبال تطهیر خود یا انحراف افکار عمومی هستند. امروز امواج خشم و انزجار از همه جای جهان به سوی رژیم جعلی اسرائیل و دولت ستمگر آمریکا روانه است.

وی ادامه داد: در شرایطی که جنبش دانشجویی در ده‌ها دانشگاه غربی در حال گسترش بود و رسانه‌های جهان سوژه ای برای سانسور آن نداشتند قوه قضائیه با صدور احکامی که می‌توانست زمان مناسبی صادر شوند سوژه رسانه های معاند و تجمعات مزدوران خائن به وطن را فراهم کرد.

دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی افزود: متاسفانه برخی از اعمال ناسنجیده مثل احکام صادره نابهنگام ناشی از موقعیت ناشناسی اخیر بهترین فرصت را به عوامل صهیونیستها داده است تا با استفاده از همه ابزار رسانه ای و جهانی سعی در انحراف افکار مردم جهان از جنایات اسرائیل کنند و جنبش عظیم دانشجویی حمایت از غزه مظلوم را به حاشیه برانند .

وی از فعالان بین الملل در کشورمان تقاضا کرد این نکته مهم را به مراجع ذی‌صلاح و عوامل تصمیم‌ساز متذکر شوند که اگر دلسوز نظام و ایران نیستند لااقل موجبات تطهیر وحشیان خونخوار صهیونیست جهانی را با صدور چنین احکامی فراهم نسازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha