شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه همدان عزادار رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی

حوزه/ به مناسبت رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ص) مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه همدان همراه با اقشار مختلف مردم دارالمومنین همدان، به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز به مناسبت رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه همدان همراه با اقشار مختلف مردم دارالمومنین همدان، به عزاداری پرداختند.

در این مراسم که با حضور پرشور طلاب و روحانیون و مردم همراه بود برنامه با ذکر مصیبت توسط حجت الاسلام روحی، در حسینیه مدرسه آیت الله آخوند(ره) آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به سخنرانی پرداخت.

پس از پایان سخنرانی با وجود شرایط جوی نامساعد و بارش شدید باران دسته عزاداری حوزه علمیه همدان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله موسوی مدیر حوزه علمیه و روحانیون و اقشار مختلف مردمی به حرکت در آمد و تا مسجد جامع همدان به حرکت خود ادامه دادند.

تجمع عزاداران در مسجد جامع همدان، اجرای تئاتر توسط کانون فرهنگی آفتابگردان و سخنرانی حجت الاسلام حسینی پایان بخش مراسم عزاداری روز 28 صفر حوزه علمیه همدان بود.

در پایان مراسم نیز عزاداران حاضر در مسجد جامع همدان نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha