جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام زهیر دهقانی

حوزه/ پژوهشگر دینی گفت: در دانشگاه‌های غربی و اسرائیل امروز برای مقابله با مهدویت، انقلاب اسلامی، اندیشه‌های علمای شیعه و ولایت فقیه؛ کتاب، مقاله، رساله و پایان‌نامه به رشته تحریر در می‌آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام زهیر دهقانی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه که به همت بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی در حسینیه این مدرسه برگزار شد، با اشاره به حدیثی، اظهار داشت: در روایات بیان شده است که خدا رحمت کند آن کسی را که عمر خود را وقف اهل بیت علیهم السلام  کند و طلبگی مصداق بارز این حدیث است که عمر خود را وقف خدمت به اهل بیت می‌کند.

وی ادامه داد: وظایف امروز ما با چهل سال گذشته متفاوت است؛ بعد از انقلاب اسلامی حملات و تهاجم دشمن به اعتقادات شیعه به ویژه مهدویت افزایش پیدا کرده است و ما امروز وظیفه داریم از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مهدویت دفاع کنیم.

پژوهشگر دینی تصریح کرد: در دانشگاه‌های غربی و اسرائیلی امروز برای مقابله با مهدویت، انقلاب اسلامی، اندیشه‌های علمای شیعه و ولایت فقیه، کتاب، مقاله، رساله و پایان‌نامه به رشته تحریر در می‌آورند.

وی افزود: امروز دشمن از مهدویت پژوهی به مهدویت ستیزی رسیده است و کتاب‌هایی را با عنوان امام زمان و مهدویت به رشته تحریر در می‌آورد و بر جلد آن عکس بن‌لادن را منتشر می‌کند و از امام عصر یک چهره خشن و خوفناک به جامعه ارائه می‌کند.

حجت الاسلام دهقانی اضافه کرد: دشمنان دین در کتاب‌های خود امام زمان ( عج) را ضد مسیح و دجال معرفی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به وظایف منتظران در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه جوانان آمادگی برای ظهور است و ما باید خودمان را برای یاری امام عصر (عج) آماده کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha