جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
انتقام سخت

حوزه/امضاء کنندگان این طومار ضمن محکوم کردن جنایت مزدوران شیطان بزرگ خواستار گرفتن انتقامی سخت از آمریکای جنایت‌کار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه میثاق جوانان ۱۲۰ ملیت جهان با شهید سلیمانی که شب گذشته در مصلای قدس برگزار شد  طومار انتقام سخت به امضای جوانان انقلابی جبهه مقاومت رسید.

امضاء کنندگان این طومار ضمن محکوم کردن جنایت مزدوران شیطان بزرگ خواستار گرفتن انتقامی سخت از آمریکای جنایت‌کار شدند.

در بخشی از این طومار آمده است: حوزه علمیه قم به‌عنوان مهد انقلاب اسلامی مفتخر است که لبیک به پیام حماسی مقام معظم رهبری حفظ الله مبنی بر انتقام سخت از دولت متجاوز آمریکا همچون همه برهه‌های حساس تاریخ این انقلاب اسلامی پیشگام و پیش‌قدم باشد.

در بخش دیگری از این طومار آمده است: بدین منظور امضاء کنندگان ذیل به‌عنوان جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه آمادگی خودمان را جهت اعزام به مناطق و جبهه‌های نبرد با تروریست‌های آمریکایی و هجوم همه‌جانبه به مواضع و منافع راهبردی شیطان بزرگ اعلام می‌داریم.

حسین الماجدی یکی از جوانان جبهه مقاومت در حاشیه امضای این طومار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: ما به‌عنوان جوانان جبهه مقاومت با خون خود این طومار را امضا کرده و تا جان در بدن داریم در مسیر حق علیه باطل قدم برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز منتظر اعلام نظر مولا و پیشوایمان حضرت امام خامنه‌ای هستیم تا خواب را از چشمان دشمنان نظام بگیریم و پاسخ محکمی به آن‌ها بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدسعیدموسوی کاکاوندی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    من به عنوان جوان منتظر فرمان رهبرم سیدعلی برای فشردن گلوی امریکا هستم لبیک یا خامنه ای