شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم استقبال مردم قم از تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش

حوزه/ جنایتکاران بدانند هر قطره خون حاج قاسم رویاننده حاج قاسم دیگری است. چون قاسم سلیمانی هم قاسم بود هم عباس بود هم علی اکبر بود و در یک عبارت سرباز ولایت بود؛ عزیز دلمان که بدنت همانند مولایت به بوریا نیاز داشت در قلبمان می مانی و قاسمیون راه می اندازیم.

خبرگزاری حوزه | خدایا چقدر دشوار بود شنیدن اذکار نماز مقام معظم رهبری بر پیکرهای شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار ابومهدی المهندس، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانیان.

وقتی آرزوی شهادت در راه خدا می کرد، دلم لرزید و با خود گفتم خدایا آرزوی رهبرم را در کنار مهدی موعود اجابت گردان و تا ساخت کامل ساختمان انقلاب و ظهور مولی نگاهش دار.

حاج قاسم، دیدی چه مریدان باوفایی داری مشاهده کردی چه عاشقانی داری چه منتقمانی داری اما مولایت حسین علیه السلام تنها در بیابان سوزان کربلا مانده بود.

حاج قاسم، تشییع میلیونی در شهرهای مختلف شدی اما حسین علیه السلام را زیر سم ستوران قرار دادند.

حاج قاسم عزیز، دستت را قطع کردند اما انگشت تو را قطع نکردند و انگشترت را نربودند.

عزیز دلم سلیمانی، تواضع و خودشکنی تو را در تودیع سردار آقاعزیز و معارفه سردار سلامی دیدم و آنجا یافتم که عین الربط الی الله و مرد خدا و عارف الهی شدی و فهمیدم دیگر زمینی نیستی و آسمانی گشتی.

قاسم جان گریه میلیون ها نفر آزاده جهان، زاییده گریه ولی عصر (عج) است که تن بی دست و پایت او را رنجاند. امام زمان دوستدارت بود چون حافظ حرم ها بودی.

سردار دلها بدان خونت رها نمی شود؛ آمریکای جنایتکار دیگر آرامش نخواهد دید؛ صهیونیسم نابود خواهد شد تا زمینه ظهور مولایمان فراهم گردد ان شاء الله.

مالک اشتر علی زمان! نشان خواهیم داد که شهید سلیمانی برای استکبار جهانی و شیطان بزرگ خطرناکتر از سردار سلیمانی است.

سردار جانها! نامردانه و از پشت خنجرت زدند چون جرات نداشتند رو در روی تو بجنگند.

جنایتکاران بدانند هر قطره خون حاج قاسم رویاننده حاج قاسم دیگری است. چون قاسم سلیمانی هم قاسم بود هم عباس بود هم علی اکبر بود و در یک عبارت سرباز ولایت بود.

عزیز دلمان که بدنت همانند مولایت به بوریا نیاز داشت در قلبمان می مانی و قاسمیون راه می اندازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha