سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی با تاکید بر این که مسئولان باید در خدمت به مردم، به سردار سلیمانی اقتدا کنند، گفت: مسئولی که کفش میلیونی بپوشد هیچ وقت نمی‌تواند مردم را درک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، شامگاه سه ‌شنبه در جمع مردم سلماس که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در مصلای این شهرستان برگزار شد، با تقدیر و تشکر از حضورحماسی مردم در تشییع سرباز ولایت و سردار جبهه مقاومت، اظهار داشت: سردار سلیمانی هم در حیات و هم بعد از شهادتش پر از خیر برکت بود؛ در زمان حیات، امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد و بعد از شهادتش هم موجب اتحاد امت اسلامی شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی همه ما است، اضافه کرد: سردار سلیمانی باید برای همه مسئولین الگو باشد و همه کارهای وی از روی وظیفه بود و هیچ وقت برای مأموریت‌های خود حقی دریافت نکرد و مسئولین هم بجای گرفتن حق مأموریت به فکر اشتغال جوانان باشند.

امام جمعه سلماس ادامه داد: سردار هر گاه به مظلومی می‌رسید دست او را می‌بوسید و این نشان از اوج تواضع این سرباز ولایت است.

وی، مداومت بر نماز شب، ولایت‌مداری، اطاعت از رهبری و استکبار ستیزی را از دیگر شاخصه‌های این سردار عزیز عنوان کرد و افزود: هر جا استکبار قدم خود را می‌گذاشت سردار برای مقابله آن‌جا حاضر می‌شد، از جنگ ۳۳ روزه تا حضور در افغانستان و یمن و مقابله با داعش ماموریت‌هایی بود که سردار سلیمانی به نحو احسن به اتمام رساند.

حجت الاسلام طباطبایی تصریح کرد: سردار سلیمانی الگوی ساده‌زیستی برای همه است و با وجود داشتن بالاترین درجه نظامی وضعیت زندگی بسیار ساده‌ای داشت و در زندگی خود امام علی (ع) را الگو و سرمشق خود قرار داده بود.

وی اضافه کرد: آن مسئولی که کفش میلیونی بپوشد هیچ وقت نمی‌تواند مردم را درک کند، مسئولان باید در خدمت به مردم، به سردار سلیمانی اقتدا کنند.

امام جمعه سلماس در پایان گفت:اگر زندگی همه مسئولان به ساده‌زیستی مقام معظم رهبری باشد، می‌توان همه تحریم‌ها را بی‌اثر کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha