جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که نیازمند تشکیل مجلسی نو بافکری نو هستیم، گفت: انتظار می‌رود افراد متدین، کار بلد و انقلابی وارد مجلس شوند تا مجلس قوی و قدرتمندی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات حیثیت، موقعیت و جایگاه کشور را بالا می‌برد و دشمن را مأیوس می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی همان‌طوری که در 22 بهمن همه جهانیان را شوکه کردند و به‌صورت خانوادگی در راهپیمایی حضور پیدا کردند قطعاً در دوم اسفند نیز چنین حماسه‌ای را خلق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی بابیان این‌که انتخابات عزت و امنیت کشور را تضمین می‌کند، تأکید کرد: تقویت نظام، ولایت و رهبری بسیار مهم است و هرزمانی که ضعف نشان داده‌ایم دشمنان جسارت بیشتری پیداکرده‌اند.

وی به نقش بالای مجلس در تصمیم‌گیری‌های کلان اشاره کرد و گفت: قدرت مجلس در قانون‌گذاری بسیار زیاد است و وزرا نیز با تأیید این افراد وارد کابینه دولت می‌شوند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضرورت انتخاب اصلح را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: انتظار می‌رود افراد متدین، کار بلد و انقلابی وارد مجلس شوند تا مجلس قوی و قدرتمندی داشته باشیم و درواقع نیازمند تشکیل مجلسی نو بافکری نو هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha