شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: لازم است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، برابر شرح وظایف و آیین‌نامه‌های مربوطه با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، در امر اداره مطلوب مدرسه علمیه و تربیت و آموزش طلاب گرامی کوشا باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان امروز در آیین تکریم و معارفه دو مدیر مدرسه علمیه اهواز و شهرستان کارون، با بیان اینکه مدارس علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) اهواز و امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون از بدو تأسیس تا به امروز منشأ خیر و برکات بسیار زیادی در خوزستان بوده‌اند، اظهار داشت: این خیرات و برکات فقط در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، درایت‌های آیت الله موسوی جزایری و خدمات بسیار ارزشمند مدیران این دو مدرسه محقق شده است.

وی با تقدیر و از تلاش‌های بسیار ارزشمند حجج‌ اسلام عبیات و عطایی خواه، گفت: از تلاش‌های بسیار ارزشمند این دو روحانی مجاهد در اعتلای مسائل دینی و انجام مأموریت‌های حوزوی در این دو مدرسه تشکر و قدردانی کنم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: وقایع بسیار بزرگی در دوران مدیریت این دو بزرگوار در مدرسه شکل گرفت که باعث افتخارات حوزه در بین جامعه اسلامی و خصوصاً شهر اهواز شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در پایان خطاب به مدیر جدید دو مدرسه علمیه، گفت: لازم است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، برابر شرح وظایف و آیین‌نامه‌های مربوطه با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، در امر اداره مطلوب مدرسه علمیه و تربیت و آموزش طلاب گرامی کوشا باشید و با تعامل سازنده با اساتید بزرگوار و معاونان مدرسه، موجبات خوشنودی حضرت ولی‌عصر(عج) فراهم آوردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha