پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فیروزی

حوزه / منتخب نطنز، بادرود و قمصر در مجلس یازدهم گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم‌رهبری به عنوان سال «جهش تولید« نویدبخش رفاه، پیشرفت و توفیق روزافزون ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در کاشان، رحمت الله فیروزی پور، منتخب مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس یازدهم، با صدور پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

مردم شریف حوزه انتخابیه نطنز ، بادرود و قمصر

با سلام و احترام

حلول سال نو و بهار زیبایی ها را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است سال ۱۳۹۹ که ازسوی مقام معظم‌رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان سال «جهش تولید» نام گذاری گردیده سرشار از سلامتی، رفاه، پیشرفت و توفیق روزافزون برای ملت شریف و عزیز ایران باشد.

اینجانب به نوبه خود بار دیگر مراتب تقدیر و سپاسم را از ایثار و تلاش وصف ناشدنی مدافعان سلامت که در ایام عید به دور از خانه و خانواده برای مراقبت از جان هموطنانمان مشغول خدمت هستند، ابراز می دارم ، رجا واثق دارم با رعایت توصیه های پزشکی توسط مردم عزیز با غلبه بر این ویروس مخرب، آرامش، شادابی و سلامت به ایران عزیزمان بازگردد.

اینجانب با تبریک مجدد عید باستانی نوروز، سالی سرشار از برکت و معنویت، طول عمر برای مقام معظم رهبری و سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کلیه خدمت گذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال  مسألت دارم.

رحمت ا... فیروزی پور

خدمتگزار مردم شریف حوزه انتخابیه نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس یازدهم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha