جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
العمل

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین خصوص برخی مطالب که مرتبط با ملت بحرین و جنایات و کوتاهی های همیشگی رژیم آل خلیفه است بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت العمل الاسلامی بحرین همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام در خصوص برخی از مطالب مهم که مرتبط با ملت بحرین و جنایات و کوتاهی های همیشگی رژیم آل خلیفه است بیانیه ای صادر نموده است.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین خاطرنشان کرد: به ملت مومن بحرین سالروز مبعث پیامبر (ص)، سالروز طلوع نور و رحمت و آرامش را تبریک می گوییم و از خدا می خواهیم بواسطه پیامبر(ص) ما را با رحمت واسعه اش بپوشاند و از ما و تمام مومنین بلایا و و بیماری ها را دور کند.  از آنجا که بعثت پیامبر(ص) دلیل نزول رحمت و مغفرت و خیرات و برکات براین امت بود و امت نیز مورد رحمت قرار گرفت و پیامبر(ص) رهبر بشریت و منبع تابش و نور به آنها بود، از خداوند می خواهیم حال ما را اصلاح کند و به بهترین حال تبدیل نماید.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین ادامه داد: از این فرصت و مناسبت عظیم  استفاده کرده و به برخی از موارد لازم اشاره می کنیم:

به کسانی که از زندان های تاریک آزاد شدند و به فضای آزاد و مکان اصلی خود در بین خانواده و ملت و دوستان و کارهایشان بازگشتند و به خانواده های آنها تبریک می گوییم و از تمام کسانی که در این راه برای آزادی آنها تلاش و مشارکت کردند تشکر می کنیم.

همچنان بر ضرورت آزادی فوری تمام زندانیان مظلوم بدون قید و شرط تاکید می کنیم. چرا که مطالبه حقوق ابدا جرم محسوب نمی شود و ما خواهان پیگرد قانونی و مجازات همه کسانی هستیم که باعث شدند تا این افراد در مدت طولانی حبس و در شکنجه  باقی بمانند بدون آنکه مرتکب جرم شوند.

حدود ۱۳۰۰ نفر از شهروندان از خانواده و دوستان ما در مشهد هستند و باید هر چه سریعتر به کشورشان بازگردند . روشن است حکومت آل خلیفه با آنها غیر عادلانه و با ظلم و و عدم مساوات برخورد می کند و حساب های سیاسی که به آنها مربوط نیست را در این موضوع لحاظ کرده و یا با رویکرد طائفی گری ناپسند -که وارد کشور ما نموده و همه منبع آن را می دانند- بر خورد می کند.  

ما در جمعیت العمل الاسلامی بحرین "امل" حکومت آل خلیفه را کاملا مسئول تعویق و اهمال کاری و تمام ضررهایی که به شهروندان بحرینی که در مشهد معلق و بلا تکلیفند می دانیم و می گوییم فوت ۵ نفر از این افراد در جریان این رنج ها و سختی ها لکه ای ننگی بر پیشانی رژیم ظالمانه آل خلیفه است و به دفتر جنایت های بسیار این رژیم در حق ملت بحرین افزوده شد و بر ضرورت بازگشت سریع آنها به کشور بدون تاخیر همچنانکه بیشتر کشورها و از جمله کشورهای همسایه انجام دادند تاکید می کنیم و می گوییم برخوردهای طایفی گری علیه کشورمان کافی است.

در خصوص ویروس کرونا از فرزندان و ملت ارجمند بحرین می خواهیم که تمام احتیاطهای لازم و پیشگیرانه را که متخصصان آن را مطرح کردند به کار ببندند و از رفت و آمد بدون ضرورت جلوگیری کنند و به توصیه های علما مبنی بر دوری از تمام تجمعات به طور کامل و حفاظت و مراقبت از خودشان و خانواده هایشان و از ملتشان برای دوری از ویروس کرونا توجه کرده و پایبند باشند.

همچنین بر ضرورت توجه و دعا و تضرع به در گاه خداوند برای رفع بلا و شفای تمام بیماران تاکید می کنیم. ان‌شاء الله خداوند بحرین و ملتش را حفظ کند و از جمیع بدی ها و ناخوشایندی ها در امان بدارد و غم و اندوه را از امت ما و تمام بشریت دور کند.

جمعیة العمل الاسلامی، أمل

منامه- بحرین اشغال شده

دوشنبه ٢٧ رجب ١٤٤١هـ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha