شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ دومین شماره گاهنامه تخصصی علمی فرهنگی مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل با عنوان «امراء الکلام» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، دومین شماره گاهنامه تخصصی علمی فرهنگی مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل با عنوان «امراء الکلام» منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این گاهنامه به مدیر مسئولی حجت الاسلام علی اصغر احدی و سردبیری حجت الاسلام سید علیرضا ایزدی با مطالبی متنوع، ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه تدوین و انتشار یافت.

در این گاهنامه مطالبی با عنوان برکرانه معرفت، برگرفته از آثار حضرت آیت الله جوادی آملی، مطالب تخصصی کلامی، مطالب اخلاقی و نحوی گنجانده شده است.

حجت الاسلام اصغر احدی، مدیر مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که شماره نخست این نشریه مورد توجه اساتید و طلاب مدارس علمیه قرار گرفت، گفت: در این شماره نواقص و اشکلاتی که در شماره قبلی وجود داشت، برطرف شده است.

وی با اشاره به این که همه مراحل تدوین، تنظیم، نگارش، ویرایش و صفحه آرایی این گاهنامه در مدرسه انجام شده است، افزود: تلاش کردیم از ظرفیت اساتید و طلاب علاقه مند و مجرب در تدوین این مجموعه استفاده مناسب به عمل آوریم.

حجت الاسلام احدی در ادامه سخنان خود، سیری در ویژگی های عرفانی امام خمینی(ره)، محاسبه نفس در سیره انبیاء و اولیای الهی، مقدمه ای بر علم و دین با تکیه بر علوم صنایع غذایی، نحو در آیینه نظم، ضرورت ازدواج و آسیب ها و خطرات ترک آن، آنچه باید از جوانان بدانیم و گزیده ای از اوصاف بانوی خوبی ها را از جمله مهم ترین مطالب منتشر شده در این شماره گاهنامه عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل خاطرنشان کرد: مطالب منتشر شده در این شماره از سوی اساتید مدرسه تدوین شده است.

وی همچنین افزود: علاوه بر این در انتهای این مجموعه تصاویری از مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha