جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: مشارکت فعال طلاب و روحانیون در عرصه‌های متعدد و مختلف در مقابله با کرونا ستودنی است و تا زمانی که این ویروس وجود دارد و آرامش کامل مردم در جامعه حاکم نشده است، روحانیت در مقابله با کرونا در کنار کادر درمانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، امروز در نشست هماهنگی گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون سمنان با کادر درمانی و آرامستان، به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: مشارکت فعال طلاب و روحانیون در عرصه‌های متعدد و مختلف در مقابله با کرونا ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: در بدو شیوع ویروس کرونا، طلاب و روحانیون به حضور در صحنه اقدام کردند و همراه با پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در کنار بیماران کرونایی حضور یافتند که این حضور با توجه به تحقیقات و نتایج به دست آمده، تاثیرات فراوانی را داشته است.

وی افزود: ویروس کرونا اثبات کرد که روحانیت هیچ گاه اهل شعار و ادعا نبوده است و هر زمان و در هر جایی نیاز به عمل بود، روحانیت در کنار مردم و همراه مردم و برای مردم و از دل همین مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، در پایان از خدمات و برنامه های گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون سمنان در مقابله با کرونا تقدیر کرد و افزود: تا زمانی که این ویروس وجود دارد و آرامش کامل مردم در جامعه حاکم نشده است، روحانیت در مقابله با کرونا در کنار کادر درمانی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha