جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرادزاده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علم الهدای تهران در مورد روند آموزش مجازی این مدرسه، گفت: طی ابلاغیه مرکز مدیریت، تمامی مدارس علمیه استان، دروس خود را تا ۱۵ فروردین ماه بصورت مجازی برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام وحید مرادزاده، مدیر مدرسه علمیه علم الهدی تهران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: مسائل آموزشی و علمی طلاب مدرسه با وجود تعطیلی، به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به این که طلاب در این مدت ارتباط علمی خود را با اساتید حفظ کرده و در راه کسب علم تلاش خود را انجام می دهند، افزود: با توجه به اینکه هنوز ویروس کرونا در سطح جامعه شیوع دارد از تمام طلاب و اساتید خواسته شده علاوه بر توسل به خداوند متعال و اهل بیت(ع) رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پزشکان را جدی بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه علم الهدی تهران در مورد روند آموزش مجازی این مدرسه، افزود: طی ابلاغیه مرکز مدیریت، تمامی مدارس علمیه استان، دروس خود را تا ۱۵ فروردین ماه بصورت مجازی برگزار خواهند کرد، لذا پایه های درسی تا پایان هر هفته با صوت یا شروح اساتید ۲۰ صفحه از آخرین صفحه ای که اساتید درس داده اند را باید مطالعه و تقریرات آن درس را یادداشت نمایند و برای مسئول مربوطه به صورت وورد و یا  پی دی اف ارسال نمایند.

حجت الاسلام مرادزاده اضافه کرد: حضور و غیاب طلاب براساس همین فعالیت در فضای مجازی و انجام تقریرات لحاظ خواهد شد. طلاب اگر مشکلی در دروس داشته باشند با اساتید مربوطه تماس می گیرند و مشکل رفع خواهد شد. بعد از این ایام از مجموع دروس مطالعه شده امتحان کتبی به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه علم الهدی، خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه در بسیاری از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و ... در کنار مردم شریف ایران بوده اند و با اقدام جهادی به کمک آنان شتافته اند. در مسئله ویروس کرونا نیز کمک رسان مردم و مسئولان بهداشتی هستند.

حجت الاسلام مرادزاده در پایان تاکید کرد: در حال حاضر اساتید و طلاب در برخی از بیمارستان ها و مکان های مورد نیاز مستقر هستند و در کنار مدافعان سلامت و کارکنان و کادر درمانی کمک رسانی کنند. امیدواریم که با صبر و و رعایت نکات بهداشتی و درمانی از این بحران با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا دانائی جو IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 5
    سلام مدیر مهربان و دلسوز خدا قوت #ماکرونا راشکست میدهیم
  • یک طلبه IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 0
    طلبه باید بره خود خوان درس رو خودش بخونه. خودش خلاصه کنه. بعد خودش به شما تحویل بده. من اگه قرار بود خود خوان برم جلو خو مجازی برمی داشتم و خودم رو راحت میکردم معمولا اساتید بایستی صوت میفرستادن و درسای هرروز رو صوتی تدریس میکردن و اون موقع از طلبه توقع خلاصه نویسی داشتید.