پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام آقاجانپور در بازدید از اقدامات دانشگاه صنعتی مالک اشتر در مقابله با ویروس کرونا، گفت: مجموعه وزارت دفاع در زمینه مقابله با این ویروس بسیار پرتلاش و فعالانه عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، از اقدامات پیشگیرانه و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در مقابله با ویروس کرونا بازدید و از زحمات جهاد گونه محققان و پژوهشگران قدردانی کرد.

وی با تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند: «ما انتظار کار ۱۰ برابری و حتی بیشتر از شما داریم». با این بیان امروز با ظرفیت هایی که در حوزه تحقیقاتی دانشگاه دیدم، دانشگاه می تواند کار علمی چندین برابری را در پایان سال به نتیجه برساند و شاهد تحقق شعار سال و نوعی جهش تولید در کارهای تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به روایت «العلمُ سلطان» و اینکه آنچه تولید قدرت و اقتدار می کند علم و دانش است ادامه داد: هر کجا که بحث اقتدار وزارت دفاع مطرح باشد پایه های آن باید از دانشگاه آغاز شود و در کارهای تحقیقاتی کمک حال صنعت باشد.

حجت الاسلام آقاجانپور بیان کرد: کار دانشگاه علی القاعده تولید انبوه نیست بلکه کار علمی و آزمایشگاهی انجام می دهد و کار تولید انبوه را به بخش های دیگر واگذار می کند. اما در اینجا دانشگاه بر اساس دغدغه هایی که دارد با آماده سازی ۳۰ هزار بطری محلول ضد عفونی و یکصد هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده محیطی وارد عرصه تولید شده است و علاوه بر تامین نیازمندیهای خود نیاز بخشهای مختلف کشور را تامین نموده است که جای بسی قدردانی دارد.

وی با بیان آنچه برای مقام معظم رهبری به عنوان کار جهادی قلمداد می شود، گفت: مدیریت انقلابی وجهادی بدان معناست که در جایی که احساس کردید باید وارد میدان شوید به سرعت وارد شده و در حوزه‎های صنعتی و تولیدی با تغییر خط تولید و حتی تولید انبوه با تهدید ها مقابله کنید، اینها انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از شما دارند و خوشبختانه شما به خوبی آن را به انجام رساندید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha