شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طرح غربالگری تلفنی

حوزه/ طلاب جهادی قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه خراسان نیز به مدت یک هفته در دانشگاه فردوسی در گروه های ۲۵ نفره حضور پیدا کرده و هر روز به مدت ۵ ساعت در طرح غربالگری تلفنی خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، برنامه مراقبت و مشاوره رایگان برای مقابله با ویروس کرونا با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از طریق تماس تلفنی در استان از چندی پیش آغاز شده است.

در همین راستا، طلاب جهادی قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه خراسان نیز به مدت یک هفته در دانشگاه فردوسی در گروه های ۲۵ نفره حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی پرداخته اند.  

این طلاب هر روز به مدت ۵ ساعت در طرح ملی غربالگری تلفنی انجام خدمت کرده اند و بدون شک دستیابی به اهداف طرح غربالگری بیماری کرونا نیازمند همکاری و همیاری همه مردم است که در این روند با استفاده از غربالگری در قالب پاسخگویی به سوالات عموم مردم در این زمینه، بیماران مشکوک به کرونا را شناسایی می‌کنند.

افراد مشکوک پس از شناسایی ودریافت پاسخ، با ارائه مشاوره برای ویزیت حضوری به پزشک معرفی و بنا بر تشخیص پزشک برای انجام تست و نمونه‌گیری به مراکز درمانی اعزام می‌شوند و عملا این سیستم پاسخگویی به سوالات مردم به منظور خدمات‌رسانی به افراد دارای علائم ابتلاء به بیماری کرونا، تاکنون موثر بوده است.  

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha