شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید محمد حسینیان - دامغان

حوزه/ حجت الاسلام حسینیان گفت: از مردم انتظار داریم باتوجه به شیوع این بیماری، در ریشه‌کن شدن این ویروس سهیم باشند و با ماندن در خانه، قطع کننده زنجیره انتقال ویروس باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محمد حسینیان، در ویژه برنامه زنده تلویزیونی «عیدانه» از سیمای مرکز سمنان، ضمن تشکر از اقدام‌های انجام شده کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: تلاش‌های انجام شده در حوزه آگاهی بخشی، پیشگیری و درمان مبتلایان به کرونا، به ویژه خدمات و فداکاری‌های خانواده بزرگ بهداشت و درمان و کادر پزشکی و پرستاری ماندگار و شایسته قدردانی است.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: از مردم انتظار داریم باتوجه به شیوع این بیماری، در ریشه‌کن شدن این ویروس سهیم باشند و با ماندن در خانه، قطع کننده زنجیره انتقال ویروس باشند.

وی افزود: مردم عزیز، با تحمل این وضعیت سهم مهمی در کنترل بیماری دارند که بدون تردید، توجه مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده، عدم خروج از منازل جز در مواقع ضروری، کنترل و محدود نمودن ورود افراد غیربومی به شهرستان، مدیریت شرایط بازارها و جلوگیری از ازدحام و سدمعبر می‌تواند در پیشگیری از ابتلای بیشتر مردم شهرستان به این بیماری مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha