پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تسلیت

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، نماینده خبرگان رهبری، درگذشت ابوالشهدا حاج بهمن کرمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه و عضو خبرگان رهبری در پیامی درگذشت ابوالشهدا حاج بهمن کرمی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

روح بلند و ملکوتی جانباز دلاور دوران دفاع مقدس أبوالشهداء(شهیدان سیروس، رسول و اصغر) شادروان حاج بهمن کرمی آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

این دلاورمرد دوران دفاع مقدس علاوه از جانبازی، با تقدیم سه فرزند عزیز در راه اسلام و انقلاب با خداوند متعال معامله کرد و چه معامله پر سودی؟

حقیر حدود بیست و سه سال است که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم و در این مدت با تحمل فراق و مصیبت فرزندان و رنج آسیب‌های جسمی دوران دفاع مقدس، کلمه ای که نشانگر گلایه باشد از ایشان نشنیدم، بلکه همیشه شاکر و سپاسگزار حضرت پروردگار بوده و با صبر و مقاومت اسوه رهروان این راه گردید.

اینجانب این مصیبت جانسوز را به همه دلاورمردان دوران دفاع مقدس، جانبازان عزیز، خانواده های معظم شهدا، اهالی ولایتمدار و شهیدپرور مراغه به ویژه به همسر فداکار، صبور و یادگاران آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال حشر با اولیا و فرزندان شهیدش را مسألت می نمایم.

نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه

محمدتقی پورمحمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha