سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی

حوزه/ حجت الاسلام قاسمی گفت: هر خانواده می‌تواند در خانه خودش یک مهدیه و حسینیه مهدوی راه اندازی کند و همان گونه که برای اعضای خانواده جشن تولد برگزار می‌کند، جشن تولد مهدوی هم برگزار کند

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در نجف‌آباد، با اشاره به حضور فعال هیئت‌های مذهبی در فضای مجازی، گفت: درخواستی که از ائمه جماعات، خطبا و مداحان دارم این است که برنامه‌های خود را به صورت کلیپ‌های کوتاه اجرا کنند و با انتشار در فضای مجازی به افزایش شور نیمه شعبانی و غنی شدن محتوا در فضای مجازی کمک کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف‌آباد در خصوص برنامه‌های منزل محور برای گرامیداشت میلاد امام زمان(عج)، بیان کرد: هر خانواده می‌تواند در خانه خودش یک مهدیه و حسینیه مهدوی راه اندازی کند و همان گونه که برای اعضای خانواده جشن تولد برگزار می‌کند، جشن تولد مهدوی هم برگزار کند.

وی اظهار کرد: خواندن اشعار مهدوی، نقاشی کودکانه با موضوع مهدویت، حفظ شعر امام زمانی، ساخت کاردستی، اجرای نمایش توسط فرزندان با موضوع امام زمان(عج)، پخش انیمیشن شاهزاده روم، نوشتن و خواندن دل نوشته‌های مهدوی، پخت کیک تولد خانگی با محوریت تولد امام زمان(عج) و ... از جمله فعالیت های مهدوی است که می توان بدون نیاز به خروج از منزل، لحظات شاد و به یادماندنی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha