جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image-20200407141116-2.jpeg

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان تاکید کرد: در مقابله با ویروسی که فراگیر شده و به قول اطباء اپیدمی صورت پذیرفته است،باید آحاد مردم برای مبارزه با آن به میدان بیایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان دامغان، به میزبانی دفتر امام جمعه، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل ستاد و کادر درمانی اظهار داشت: این بلیه و آزمایش الهی باید با حضور مردم کنترل شود. همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمود «مبارزه با کرونا باید مردمی شود».

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: در مقابله با ویروسی که فراگیر شده و به قول اطباء اپیدمی صورت پذیرفته است، باید آحاد مردم برای مبارزه با آن به میدان بیایند، همچنین وظیفه داریم که تعاملی بین این ستاد مردمی و حاکمیت ایجاد کنیم و وظیفه حاکمیت تسهیل‌گری در امور و فعالیت های ستاد است.

وی افزود: در همین خصوص ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان دامغان بعد از تشکیل کارگروه های مختلف در نظر دارد با آموزش مناسب و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده از شیوع بیماری پیشگیری کند، ازجمله وظایفی که این ستاد به عهده دارد، جهت دهی  به خیرین محترم است، کارگروه خیرین موظف است که بعد از شناسایی خیرین مبالغ را به صورت ساماندهی شده جمع آوری کند، همچنین کارگروه اقتصاد برای عزیزانی که در این بیماری کسب‌وکارشان آسیب دیده است و بعضی از افراد به علت مشاغل روز مزد که قشر ضعیف جامعه محسوب می شوند، برنامه ای جامعه تدوین نماید.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: در از جمله وظایف مهمی که کار گروه ارتباطات بر عهده دارد،مسئله رسانه و فضای مجازی است.که باید اخبار و اطلاعات صحیح در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: بحث سلامت و آرامش معنوی یعنی نام خدا و یاد اهل بیت (علیهم السلام) علاوه بر تمام مراقبت ها باید در جامعه حاکم شود.

خبرنگار: محمد مهدی کاشفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha