جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / جلسه ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، با محوریت اقدامات جهادی کنترل شیوع بیماری کرونا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، جلسه ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و با محوریت اقدامات صورت گرفته در کنترل شیوع بیماری کرونا، امروز در دفتر امام جمعه تبریز تشکیل شد.

در این جلسه، مدیران نهادهای حوزوی و برخی از مدیران مدارس علمیه استان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن قدردانی از ابراز لطف مقام معظم رهبری نسبت به گروه‌های جهادی استان، بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر این گروه‌ها تأکید کرد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین مطهری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت‌های آموزشی مدارس علمیه استان و همچنین نحوه غسل و کفن متوفیان کرونا ارائه کرد.

حجت الاسلام شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم به لزوم برگزاری مستمر جلسات این ستاد برای ساماندهی گروه‌های جهادی تأکید کرد.

حجت الاسلام موسوی مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان نیز توجه ویژه به مشکلات خانواده‌های آسیب دیده در این ایام را ضروری دانست و بر آمادگی گروه‌های جهادی برای رزمایش کمک مؤمنانه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد.

در پایان این جلسه، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان، تقدیرنامه رئیس مرکز خدمات در خصوص فعالیت‌ها و مجاهدت‌های طلاب و روحانیون استان در مقابله با ویروس کرونا را به حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تقدیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha