پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رزمایش غیر حضوری مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ مراسم افتتاحیه «رزمایش خدمات غیر حضوری مرکز خدمات» صبح امروز هم‌زمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه رزمایش خدمات غیر حضوری مرکز خدمات صبح امروز در اولین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور مدیر کل مرکز خدمات استان قم و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان مرکز خدمات در قم برگزار شد.

مدیرکل مرکز خدمات استان قم در این مراسم گفت: طرح ارائه خدمات غیر حضوری از سال‌های گذشته در برنامه کاری مرکز خدمات قرار داشته است و امیدواریم با اجرای این رزمایش، گامی مهم در تحقق این هدف مرکز برداریم.

وی بیان کرد: از امروز باید خود را آماده کنیم که تمام فعالیت‌های مرکز خدمات به صورت غیر حضوری ارائه شود و طلاب و روحانیون عزیز برای انجام امور اداری خود به مرکز مراجعه نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به اهداف اجرای رزمایش خدمات غیر حضوری گفت: تحقق خدمات الکترونیک در مرکز خدمات و کاهش هزینه‌های رفت و آمد از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

گفتنی است:رزمایش خدمات غیر حضوری مرکز خدمات با رمز «یا کریم اهل بیت(ع)» صبح امروز در مرکز خدمات استان قم آغاز شد. بر اساس این طرح، طلاب و روحانیون محترم می‌توانند انواع خدمات خود را در قالب پیگیری اینترنتی یا برقراری تماس تلفنی دریافت نموده و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نخواهد بود. لذا، در طول دوره برگزاری رزمایش (ماه مبارک رمضان) پذیرش ارباب رجوع حضوری متوقف شده و خدمات به صورت غیرحضوری، در قالب «خدمات اینترنتی» و «خدمات تلفنی» ارائه خواهد شد.
نسبت به اقشار خاص جامعه هدف (مانند کهنسالان ارجمند) پس از برقراری تماس تلفنی، شیوه مطلوب خدمات رسانی به این عزیزان معین می‌گردد.

نسبت به موارد احتمالی پیش بینی نشده، هم در سامانه خدمات اینترنتی (بخش ارتباط با طلبه) تدبیر لازم در نظر گرفته شده است و کاربران پاسخگویی تلفنی (سامانه ۳۱۲۰۰-۰۲۵) راهنمای افراد خواهند بود.
این رزمایش از اول ماه مبارک رمضان در استان قم و از دهم ماه مبارک رمضان، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۳۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha