چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
روح الله جواهری

حوزه/ طلبه مدرسه علمیه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج بعد از بهبودی از بیماری کرونا، برای خدمت به بیماران کرونایی دوباره به بیمارستان «توحید» شهر سنندج برگشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، روح الله جواهری، طلبه مدرسه علمیه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اواسط فروردین ماه سالجاری به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان «توحید» شهر سنندج نزدیک به یک هفته بستری بود که توانست بهبودی خود را بازیابد.

این طلبه بعد از بهبودی و سپری کردن دوران نفاهت، در اقدامی جهادی به همراه سایر طلاب مدرسه علمیه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج برای ارائه خدمات به بیماران و کمک به کادر درمانی بیمارستان «توحید» سنندج، دوباره به این مرکز درمانی بازگشت.

چند روزی است که این طلبه در این بیمارستان «توحید» سنندج به همراه دیگر طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) مشغول انجام خدمت و امدادرسانی به بیماران کرونایی هستند.

در حال حاضر تعداد زیادی از طلاب مدرسه علمیه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج در بیمارستان «توحید» به صورت جهادی حضور دارند و در کنار کادر درمانی و پزشکی در حال مقابله با بیماری کرونا می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha