جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بایبوردی

حوزه / فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن لیالی پرفیض قدر، گفت: با توجه به وضعیت زرد شهرستان، فعلا شرایط بازگشایی مساجد برای برگزاری نماز جماعت، مراسم احیا و قرائت قرآن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت در چهاردهمین نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا این شهرستان، گفت: اعلام وضعیت زرد در این شهرستان همچون گذشته تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی، مدارس، باشگاههای ورزشی، تالارهای پذیرایی، بازارهای روز، اماکن گردشگری و دیگرمراکز پر ازدحام  و نیز خدمت‌رسانی کارمندان ادارات شهرستان با حضوردو سوم نیروها را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی شهروندان می‌تواند دوباره وضعیت قرمز شیوع کرونا را در آران وبیدگل رقم بزند، افزود: در وضعیت فعلی، فعالیت صنوف و کارخانجات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ کد رهگیری سلامت بلامانع است.

وی از شهروندان خواست همچنان از تردد غیرضرور در سطح شهرها و روستاها خودداری کنند و در صورت نیاز به حضور در اجتماع، مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن لیالی پر فیض قدر، گفت: با توجه به وضعیت زرد شهرستان، فعلا شرایط بازگشایی مساجد برای برگزاری نمازجماعت، مراسم احیاء و قرائت قرآن وجود ندارد.

بایبوردی با اشاره به تداوم تعطیلی مراکز ورزشی شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: به دلیل نیاز شهروندان به ورزش به ویژه دربازه زمانی پس از افطار، شاهد ورزش پیاده‌روی خانواده‌ها در بلوارها و کندروهای شهرستان هستیم.

وی تشریح کرد: بنا به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر غیر جایز دانستن دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و در منظر نامحرم، می‌طلبد تا شرایط بازگشایی باغ بانوان شهرستان آران و بیدگل و امکان مجدد ورزش بانوان در این مکان بررسی و رصد شود.

فرماندارشهرستان آران و بیدگل در پایان بر ضرورت ضدعفونی خودروهای عمومی از سوی شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت استفاده از خودروهای عمومی، مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha