پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 899438
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مهدویت

حوزه/ مرکز تخصصی مهدویت از بین طلاب برادر علاقه مند برای تحصیل در رشته تخصصی مهدویت برای سطح سه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تخصصی مهدویت از بین طلاب بردار علاقه مند برای تحصیل در رشته تخصصی مهدویت برای سطح سه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹دانش پژوه می پذیرد.

بر اساس این گزارش: حداکثر سن ٣٨ سال (سنوات پایه های بالاتر از سطح ٢ به حداکثر سن افزوده می شود)، حداقل اتمام سطح ٢ (پایه نهم  کتبی و شفاهی) تا شروع نیم سال دوم سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ ،کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات دروس سطوح قبلی و موفقیت در مصاحبه علمی از جمله شرایط پذیرش بدون آزمون می باشد.

فارغ التحصیلان سطح ٢ تخصصی کلام و فارغ التحصیلان دوره های کوتاه مدت و تربیت مربی معارف مهدویت نیز در اولویت پذیرش هستند.

اعطای مدرک تخصصی رسمی سطح سه از حوزه علمیه، اولویت در ثبت نام سطح چهار مهدویت، معرفی به مراکز علمی، اعزام به همایش های مهدوی، تدریس در آموزش های کوتاه مدت و تربیت مربی معارف مهدویت و معافیت از برخی دروس عمومی حوزه علمیه از جمله امتیازت این دوره اعلام شده است.

مواد مصاحبه علمی قرآن و تفسیر در حد پایه ۷ تا ۹، فقه و اصول در حد پایه نهم حوزه، تاریخ در حدی سیره پیشوایان مواد آزمون عمومی، تلخیص الالهیات حضرت آیت الله سبحانی، بدایه المعارف( آیت الله خرازی ج ۲، الفصل الثالث از ابتدا تا ص ۱۸۵ )، دادگستر جهان آیت الله امینی، نگین آفرینش ج اول مواد آزمونی اختصاصی  است.

طلاب علاقه مند به حوزه مهدویت تا ۲۵ خرداد فرصت دارند با حضور در سایت معاونت معاونت آموزش حوزه به نشانی  www.howzeh- qomثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است: زمان مصاحبه ۱۷ تیر۱۳۹۹ می باشد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha