شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انصاری

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان البرز و مرکز جامع مشاوره خانواده «مهرآرا» به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود انصاری در نشستی با حجت‌الاسلام حمید نیازی مدیرعامل مرکز جامع خانواده «مهر آرا»، با اشاره به اهمیت مشاور خانواده در تحکیم بنیان خانواده، گفت: باید از علم روانشناسی و مشاوره برای حل مسائل و مشکلات خانواده ها حداکثر بهره را ببریم.  

مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان البرز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه مشاوره و خانواده خاطرنشان کرد: در زمینه مشاوره خانواده باید توجه بسیار زیادی به فرهنگ دینی و اسلامی و رهنمودهای قرآن کریم داشته باشیم.  

وی افزود: دخالت افراد غیر متخصص و مشاوره‌های نادرست آن‌ها موجب به خطر افتادن سلامت جامعه شده و باید جلوی این افراد با ترویج مراکز معتبر گرفته شود.  

در ادامه حجت‌الاسلام نیازی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره خانواده «مهرآرا» با هدف تسهیل، ترویج و فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و تحکیم بنیاد خانواده در البرز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق در حال فعالیت و آماده همکاری و تعامل با مرکز خدمات حوزه های علمیه استان البرز است.  

مدیرعامل مرکز جامع خانواده مهر آرا ادامه داد: هدف ما از تعامل با حوزه‌های علمیه نهادینه کردن مشاوره در بستر فرهنگ دینی و اسلامی است.

 در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز و مرکز جامع مشاوره خانواده «مهرآرا»  امضا شد که  در این تفاهم نامه، مقرر شد ۱۰۰ زوج جوان در مرکز جامع مشاوره خانواده «مهرآرا» مشاوره رایگان دریافت کنند و همچنین طی این تفاهم نامه بر گسترش همکاری دو مجموعه تأکید شد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha