جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خط کشی حرم

حوزه/ مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از آماده‌سازی زیرساخت‌های فاز دوم مسیر خودروهای زائربر حرم مطهر از میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام در دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  سید ابوالفضل سیدی از خط‌کشی و تعیین مسیر خودروهای زائربر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از مسیر میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام خبر داد.

وی با بیان این که ما در این روزها از خلوتی حرم استفاده کردیم و در دو مسیر رفت و برگشت خط‌کشی‌ها و علامت‌گذاری را انجام داده‌ایم، گفت: فلش‌های هشدار دهنده شابلونی برای هشدار به زائران و امنیت بیشتر آنان در این مسیر بر روی زمین الصاق شده است.

مسئول واحد خدمات سالمندان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: فاز نخست این مسیر از مسجد نو تا مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام و فاز دوم از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام تا میدان آستانه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مسیر دوم خودروهای زائربر از درب ۱۷ تا پل حجتیه است که در آن مسیر هم یک خودرو برقی به زائران آستان کریمه اهل بیت(س) خدمت رسانی خواهد کرد.

سیدی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۷۰ خادم راننده رسمی و افتخاری در روزهای عادی حرم از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به زائران خدمت رسانی می‌کنند و در روزهای سه شنبه و پنج شنبه که زائران بیشتری در حرم حضور می‌یابند، این خودروها تا ۳ صبح به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز به دلیل بازگشایی مسیر خیابان ارم یک دستگاه خودروی برقی زائران و مجاوران را در این مسیر از درب دو تا درب چهار جابجا می‌کند.

مسئول واحد خدمات سالمندان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: در مدت تعطیلی حرم مطهر سرویس موتور و گیربکس ماشین‌های برقی انجام شده و تمام ۷ دستگاه خودروی برقی که در اختیار حرم مطهر قرار دارد آماده خدمت رسانی به زائران در روزهای بازگشایی حرم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha