جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لوستر حرم

حوزه/ مسئول واحد خدمات روشنایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: یکی از تولیدکنندگان لوستر ایرانی، یک لوستر تمام کریستال با آبکاری طلای ۲۴ عیار به حرم مطهر اهدا کرده که این لوستر توسط خادمان در ضلع بالاسر ضریح مطهر نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حمید نصیرزاده طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در روزهای بسته بودن موقت درب‌های حرم مطهر خادمان این بارگاه ملکوتی در بخش‌های مختلف درحال خدمت و تکاپو هستند، اظهار کرد: خادمان واحد روشنایی هر روز در حرم مطهر حضور یافته و تنظیف، تعمیر و امور مرتبط با روشنایی حرم مطهر را دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این روزها یک دستگاه لوستر تمام کریستال با آبکاری طلای ۲۴ عیار توسط یکی از تولیدکننده‌های لوستر کشور به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اهدا شده است.

مسئول واحد روشنایی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این لوستر نفیس با ۴۸ شعله و تمامی قطعات یدکی در اختیار این واحد قرار گرفته است، عنوان کرد: ارزش ریالی این لوستر به بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی از نصب لوستر تمام کریستال در ضلع بالاسر مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) خبرداد و گفت: امیدواریم بعد از برگشتن شرایط به حالت عادی و کاهش محدودیت‌ها بتوانیم بهترین فضا را برای برقراری ارتباط معنوی زائران با این آستان قدسی فراهم سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha