جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 902027
۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
نشست در یزد

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مراسم بزرگداشت و راهپیمایی روز جهانی قدس به خاطر شیوع کرونا نسبت به گذشته، متفاوت وبا بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی، عصر روز پنجشنبه در جلسه کمیته فضای مجازی روز جهانی قدس اظهار کرد: تهیه محتوا و تبیین اهمیت این روز توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی و بارگذاری آن در فضای مجازی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: تهیه کلیپ، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی در فضای مجازی و اهدای جایزه به نفرات برتر با همکاری رسانه‌های گروهی پیش‌بینی شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری رژه موتوری و برخی برنامه‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جزو برنامه‌هایی است که در روز جهانی قدس امسال در برخی نقاط برگزار می‌شود و فضاسازی شهر با نصب بنر و فعالیت‌های تبلیغی از جمله مواردی است که با همکاری برخی دستگاه‌ها به خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد.

در ادامه این نشست، سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار امام راحل (ره) و به هیچ تعطیل‌بردار نیست به اهمیت برگزاری آن در سال‌جاری خبر داد و افزود: این مراسم امسال به خاطر کرونا در فضای مجازی با برگزاری مسابقات تبیینی و بصیرتی با همکاری مردم و تشکل‌ها بنحو مناسب برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزاری برنامه‌ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا و استان است ولی قطعا این روز با همراهی مردم و بهره‌گیری از فضای مجازی پیش‌بینی شده است .

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی آقائیان یسار IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    الله اکبر خامنه ای رهبر _ مرگ برآمریکا و اسرائیل _ مرگ برآل سعود و هم پیمانانشان _ ومرگ ننگ بردشمنانی که لباس اسلام به تن کرده و راه یزیدیان درپی دارد. درود و سلام ملت های آزاده جهان به روان پاک ومطهر امام خمینی بت شکن تاریخ ما ودرود بریارانش همه شهیدان گلگون کفن بخصود شهدای جبهه مقاومت وفرمانده این جبهه ها افتخار ملت های مظلوم جهان قاسم سلیمانی . انشاالله به فرمایش صادقه ولی امرمسلمین جهان چیزی نمانده و همه درانتظار نابودی کامل اسرائیل هستیم و نماز مقاومت و شکر با امام خویش بخوانیم . ماملت ایران باجان و دل از هرستمدیده ای که هرکجای جهان باشد دفاع میکنیم . آمریکا ماملت ایران را بخوبی می شناسد هرکشوری شناخت کافی از ماندارد درکلاس آمریکا بنشیند تا آمریکا اگریک بارهم که شده راستگو یی کند برایتان معرفی کند. آمریکا بارها ماملت ایران را آزموده و ضربات بسیار دردناکی خورده و همچنان خواهد خورد . بقول امام و مقتدایمان یکی بزند دوتا میخورد. دوران بزن و دررو تمام شده . بزودی تلاویو و حیفارا باخاک یکسان خواهیم کرد. الله اکبر خامنه ای رهبر فرمانده کل جهان اسلام سید علی الحسینی الخامنه ای مدظله العالی روز جهانی قدس رمضان ۹۹ ومن الله التوفیق الشهاده