پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان حرم

حوزه/ هم‌زمان با مناسبت‌های مذهبی در سال گذشته ۶ دوره معارفی کوتاه مدت با ۵۷۰ شرکت‌کننده بانو به همت امور فرهنگی خواهران در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در راستای ترویج معارف دینی و شخصیت شناسی اهل‌بیت(ع) در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به برگزاری دوره‌های معارف کوتاه مدت ویژه بانوان می‌کند.

در این دوره‌های کوتاه مدت، بانوان باشخصیت اهل‌بیت و ائمه معصوم(ع) آشنا شده و بر محور شخصیت اهل‌بیت(ع) با معارف دینی آشنا می‌شوند.

در سال گذشته ۶ دوره کوتاه مدت با عناوین رایحه انتظار، ام المومنین خیجه کبری (ویژه وفات حضرت خدیجه سلام‌الله علیها)، بانوان حریم کریمه (با محوریت دهه کرامت)، خورشید خانه‌ات باش و در محضر عاشورا (ویژه ماه محرم) برای بانوان در آستان بانوی کرامت برگزار شده است.

تدریس این دوره‌های معارفی کوتاه مدت با حضور استادان برتر حوزه علمیه قم انجام و مباحث تخصصی و کاربردی در این دوره‌های مورد نظر بوده است.

در این دوره های معارفی کوتاه مدت که در مدت ۲۲ روز برگزار شده ۵۷۰ شرکت کننده حضور داشته و از سوی آستان مقدس بانوی کرامت گواهی حضور در دوره را دریافت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha