جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زائر

حوزه/مسئول واحد رسانه آستان کریمه اهل‌بیت(س) از تولید فیلم کوتاه «شوق دیدار» توسط این مجموعه در روزهای بسته بودن درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبر داد و گفت: تهیه تمامی مراحل این فیلم کوتاه در آستان مقدس و با تکیه بر توان تخصصی خادمان و ظرفیت داخلی حرم مطهر دنبال شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی آرامی طی گفت‌وگویی در مورد تولید فیلم کوتاه «شوق دیدار» توسط واحد رسانه حرم کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: این فیلم کوتاه با موضوع وفای به نذر و حاجت گرفتن از حضرت معصومه سلام‌الله علیها  تولید شده و ویژگی «شوق دیدار»، تهیه تمامی مراحل آن در آستان مقدس و با تکیه بر توان تخصص خادمان و ظرفیت داخلی حرم مطهر است.

وی هدف از تولید این کلیپ را ابراز دلتنگی عاشقان در دوران بسته بودن موقت درهای حرم مطهر عنوان کرد و گفت: با وجود بسته بودن درهای حرم، جایگاه زیارت میان عاشقان و ابراز ارادت مردم به حضرت کم نشده و اقشار مختلف هدایا و نذورات خود را همواره به حرم حضرت اهدا می‌کنند.

مسئول واحد رسانه آستان کریمه اهل‌بیت(س) افزود: تولید این کلیپ دو دقیقه و پانزده ثانیه‌ای از زمان ایده‌پردازی، سناریوسازی و فیلمبرداری تا زمان تدوین و تولید نزدیک به ده روز به طول انجامیده است.

وی یادآور شد: این نماهنگ در شبکه استانی قم و دیگر شبکه‌های سیما ارسال شده و همچنین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده که تاکنون به صورت ویژه مورد استقبال قرار گرفته است.

آرامی گفت: ایده این نماهنگ توسط واحد رسانه حرم مطهر ارائه شد، متن آن از حجت‌الاسلام منصور مقدمی بوده و با صدا و بازیگری سیده زهره حسینی، تدوین‌گری رضا حسینی و همچنین فیلمبرداری علی وفایی و رضا غفاری به تصویر کشیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha