جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ثبت‌نام از متسابقین مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

عباس حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار داشت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و ثبت‌نام این دوره از مسابقات در حال انجام بوده و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کشور، مرحله شهرستانی این مسابقات به ‌صورت منطقه‌ای در دو نقطه استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات مربوط به شرکت‌کنندگان در شرق استان شامل شهرستان‌های شاهرود، دامغان، میامی و شهر بسطام به میزبانی شهرستان شاهرود و در منطقه غرب استان شامل شهرستان‌های سمنان، سرخه، گرمسار، آرادان و مهدیشهر به میزبانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

حاجی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه زمان‌بندی، این مرحله از مسابقات در بازه زمانی ۲۴ خرداد الی ۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری دقیق مسابقات پس از اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به شرایط موجود در جامعه به‌واسطه شیوع کرونا ویروس گفت: این تاریخ ممکن است با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا تغییر کند که در این صورت نیز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات به اطلاع متسابقین رسانده خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت my.oghaf.ir مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://ble.ir/quran_semnan وارد کانال مسابقات در پیام‌رسان بله شوند.

وی افزود: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان در رشته‌های حفظ ۵،۲۰،۱۰ جزء و حفظ کل و قرائت ترتیل و تحقیق در دو بخش خواهران و برادران بالای ۱۸ سال و غیر دانش‌آموز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha