جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم تاکید کرد: عراق کشوری ثروتمند است که امکانات زیادی در اختیار دارد، اما نیازمند مدیریت خوب و شایسته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق در دیدار با عبدالامیر علاوی وزیر امور مالی عراق به بررسی اوضاع مالی و اقتصادی عراق و راه حل های مطلوب برای مواجهه با بحران مالی عراق پرداخت.

سید عمار حکیم در این دیدار تاکید کرد: عراق کشوری ثروتمند است که امکانات زیادی در اختیار دارد، اما نیازمند مدیریت خوب و شایسته است و علاوه بر این نیازمند راه حل های واقعی برای پایان دادن به پدیده اقتصاد تک منبع است و این بحران در عین حال می تواند فرصتی برای نجات یافتن از حکومت سرمایه داری و تنوع بخشیدن به منابع درآمد از طریق اهتمام به کشاورزی و صنایع و گردشگری و سایر منابع باشد.

وی افزود: حل و فصل بحران مالی کشور باید به گونه ای باشد فشاری به اقشار کم درآمد و ضعیف تحمیل نشود.

وی همچنین از دولت خواست بدوجه را بر اساس درآمدهای محقق شده تنظیم کند تا سال جاری سالی بدون بودجه نباشد و بستن حساب های نهایی برای دولت دشوار نشود و بودجه کشور را با برنامه ریزی درست تنظیم کند و در مورد سرمایه گذاری نیز لازم است فضای سرمایه گذاری در کشور بهینه سازی شود و در قوانین نیز بازنگری صورت بگیرد تا عراق به فضای مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha