پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوره آموزشی مدیریت زمان

حوزه/ دوره آموزشی «مدیریت زمان» در راستای افزایش موفقیت تحصیلی، شغلی و هنری، افزایش خلاقیت و بهره وری و افزایش انرژی جهت رسیدن به هدف، به همت مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از آنجا که از دلایل اصلی دلسرد شدن، داشتن توقع بالا از نتایج ابتدایی کارها است. اگر دستاورد شما کمتر از توقع شما باشد دلسرد می شوید. بنابراین چاره کار این است، مدتی که انگیزه شما افت کرده ، سطح توقعتان را کاهش دهید. کمتر از میزان دستاوردهایتان و با گذشت زمان و کسب انگیزه، مجددا توقعتان را بالا ببرید تا عملکردتان بهتر شود و دوره آموزشی مدیریت زمان در همین راستا برگزار می شود.

دوره آموزشی «مدیریت زمان» در راستای افزایش موفقیت تحصیلی، شغلی و هنری، افزایش خلاقیت و بهره وری و افزایش انرژی جهت رسیدن به هدف، به همت مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

«آشنایی با سارقین زمان»، «آشنایی با برنامه ریزی»، «استفاده از زمان های مرده»، «روش اولویت بندی کارها»، «هدف گذاری»، «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» و همچنین «تفاوت بین هدف و آرزو» از جمله سرفصل های این دوره شمرده می شوند که در طول دوره مورد طرح و بحث قرار خواهند گرفت.

مدرس این کارگاه، سرکارخانم آقاجانی، مشاور مرکز مشاوره حوزه و آموزش و پرورش، مدرس دانشگاه و همچنین هیپنوتراپ هستند که به ارائه بحث و مطالب خود، در طول این دوره می پردازند.   

شایان ذکر است؛ دوره آموزشی «مدیریت زمان» از ۱۵ خردادماه ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این دوره ها با شماره تماس ۰۹۳۷۶۷۲۹۵۱۹ در ارتباط باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha