شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فخرل

حوزه / امام خمینی (ره) درس نترسیدن از قلدران و زورگویان عالم را آنچنان نهادینه کرد که با گذشت بیش از سی سال از ارتحال ملکوتیش، نظام جمهوری اسلامی ایران، چونان فولادی آبدیده، محکم و استوار در مقابل جبهه باطل استکبار ایستاده و به سوی تمدن نوین اسلامی در حرکت است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدارحسن فخرل  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل در نوشتاری آورده است: حضرت امام خمینی (ره) به حق یکی از بزرگترین و برجسته ترین مبارزان با طاغوت در طول تاریخ بشریت است. 

عالم را محضر خداوند دید و به غیر از قدرت لایزال الهی کوچکترین واهمه ای از قدرتمندان و مستکبران نداشت. 

او درس نترسیدن از قلدران و زورگویان عالم را آنچنان نهادینه کرد که با گذشت بیش از سی سال از ارتحال ملکوتیش، نظام جمهوری اسلامی ایران، چونان فولادی آبدیده ،محکم و استوار در مقابل جبهه باطل استکبار ایستاده و به سوی تمدن نوین اسلامی در حرکت است. 

اینجانب سی و یکمین سالگرد رحلت حضرتش را با گرامیداشت یادونام شهدای عزیز  ۱۵خرداد سال۴۲ تسلیت عرض نموده و خدای بزرگ را برای ادامه راه ایشان به رهبری خلف صالحش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) شاکر وسپاسگزارم. 

با روح ملکوتیش تجدید پیمان می کنیم که با یاری و پشتیبانی از ولی فقیه زمان، ذره ای در راه اعتلای بیش از پیش انقلاب اسلامی کوتاهی نکنیم. ان شاءالله.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha