پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه المصطفی

حوزه/ مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی آمادگی دارد صفحه‌آرایی، طراحی، چاپ و صحافی همه کتاب‌ها، آثار و نشریات و منشورات، طلاب، دانش پژوهان، اساتید و نیز واحدها، نمایندگی‌های المصطفی را با نازل‌ترین قیمت انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبادی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی در جلسه بازدید رئیس جامعةالمصطفی از چاپخانه مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، توجه به فرایند آثار علمی و پژوهشی را ضروری دانست.

وی ضمن تأکید بر همکاری تنگاتنگ پژوهشگران و صاحب‌نظران در تولید آقار فاخر علمی، بر آمادگی هر چه بیشتر انتشارات المصطفی در زمینه چاپ و نشر این آثار تأکید ورزید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، خاطرنشان کرد: در فرایند تولید آثار علمی و پژوهشی و تبدیل اندیشه به محتواهای شکلی، نباید از فرایند نشر و ارائه آن غافل بود.

حجت الاسلام نوبخت، رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی نیز در بخش دیگری از این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز، حفظ روحیه جهادی، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه و حمایت از آثار علمی طلاب و دانش‌پژوهان المصطفی را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: استفاده و فعال‌سازی ظرفیت بالقوه نیرو، مهم‌ترین رویکرد مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی به شمار می‌رود.

وی حرکت به سمت فروش دیجیتال کتاب‌ها و آثار علمی جامعةالمصطفی را از رویکردهای جدید مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی دانست و یادآور شد: این مرکز خود را همیار و همکار طلاب، دانش‌پژوهان و پژوهشگران می‌داند و با هدف کمک به عرضه آثار علمی این عزیزان، این مهم را با کمترین قیمت و به قیمت تمام‌شده محصول انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام نوبخت ضمن اشاره به راه‌اندازی فروش اینترنتی در این مرکز، تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی و تقویت فرایند فروش اینترنتی محصولات همکاری گسترده‌ای را با ناشران همسو رقم زده‌ایم. همواره معرفی آثار و ظرفیت‌های مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است.

رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی بر لزوم گسترش حمایت‌ها از این مرکز تأکید نمود و خاطرنشان ساخت: نیروهای مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، از نیروهای تخصصی این حوزه هستند و انتظار می‌رود بیش از پیش به فعال‌سازی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها اهتمام داشته باشیم.

حجت‌الاسلام نوبخت در پایان تصریح کرد: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی آمادگی دارد صفحه‌آرایی، طراحی، چاپ و صحافی همه نشریات و منشورات واحدها و نمایندگی‌های المصطفی را با نازل‌ترین قیمت انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha