شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی عباسی

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی به مناسبت گردهمایی مبلغان فضای مجازی و رسانه‌ای در عرصه بین‌الملل پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لَایَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ» (سوره احزاب/ آیه ۳۹)

برادران و خواهران ارجمند مبلغان عزیز و گرامی فعال در فضای مجازی و رسانه‌ای در عرصه بین‌الملل

سلام علیکم

عید سعید فطر، عید عبودیت و بندگی خداوند را به شما عزیزان تبریک گفته، قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعوات شما را در ماه ضیافت الهی از خدای بزرگ مسألت دارم.

تجربه تبلیغ در ماه مبارک رمضانی که گذشت، از ویژگی‌هایی برخوردار بود که افق تازه‌ای را در حوزه تبلیغ فراروی مبلغان و جامعه هدف آنان گشود. با وجود قلت بضاعت و کمبودها و تنگناهای زیرساختی، همت والای شما و تلاش و تدبیر مدیران و برنامه‌ریزان دستاورد قابل تحسینی را رقم زد که جا دارد در همین جا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه شما و همه کسانی که به گونه‌ای در این رویداد مشارکت و نقش‌آفرینی داشتند، سپاسگزاری نمایم. امیدوارم که با عنایات الهی و برطرف شدن موانع کنونی، بار دیگر فضای تبلیغ حضوری و چهره به چهره که سنت جاریه و میراث سلف عزیز ما است، فراهم شود.

در عین حال باید با گردآوری تجربه‌ها و اندوخته‌های حاصل از تبلیغ ماه رمضان امسال و تحلیل و بررسی نقاط ضعف و قوت آن، به این عرصه جدید نیز در کنار تبلیغ حضوری توجه خاص نمود. ظرفیت‌های فراوان این گونه از تبلیغ و وسعت قلمرو آن و سهولت ارتباط با مخاطبان و درنوردیدن موانع، فرصت تازه‌ای را فراهم ساخته که نباید مورد غفلت قرار گیرد. انتظار می‌رود مسئولان و مدیران عزیز با هم‌اندیشی و هم‌فکری با مبلغان گرامی که در خط مقدم این جهاد فرهنگی حضور داشتند، طرح‌ها و برنامه‌های لازم برای آینده این حرکت را تدوین و تنظیم کنند.

مزید سلامت و توفیق همه شما را از خدای بزرگ مسألت دارم.

علی عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha