جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ترتیل خوانی بانوان

حوزه/ مسؤل واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل‌بیت(س) از شرکت بیش از دو هزار و 110 بانو در کلاس‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  خانم جعفری طی گفت‌وگویی با بیان اینکه دوره‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های حفظ دو ساله، چهار ساله، آزاد، تثبیت و حفظ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته در رشته حفظ ۶۰۱ کودک و نوجوان و همچنین در دوره‌های حفظ بزرگسال و جوان نیز هزار و ۵۱۱ نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع دو هزار و ۱۱۲ نفر از دوره‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث بهره مند شده اند.

جعفری با تأکید بر اینکه در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث از قطب‌های تربیت قاری و حافظ قرآن در سطح کشور است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث حتی در ایام شیوع کرونا تعطیل نشده است و در حال حاضر این کلاس‌ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از بستر پیام رسان‌های داخلی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث که در حال حاضر به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است در خردادماه پایان می‌یابد و آزمون دوره‌ها در روزهای پایانی این ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است،: دوره‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث برای کودکان از سن هشت سال آغاز شده و کودکان پس از گذراندن دوره اول ابتدایی و آشنایی با الفبا می‌توانند در دوره های حفظ و قرائت مرکز قرآن و حدیث شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha